FUNCTIE:

Als Spa manager bent u de eindverantwoordelijke voor alle operationele activiteiten in de spa. U werkt nauw samen met externe therapeuten om een zo perfect mogelijke service en ervaring te verlenen aan de gasten. Specifiek, bent u verantwoordelijk om volgende taken op het hoogste niveau uit te voeren (deze lijst is indicatief en niet beperkend):

 

VERANTWOORDELIJKHEDEN

 

-        Beheren van de werking van de spa alsook de spa shop

-        Naast het verwerken van boekingen en betalingen, wordt er ook verwacht dat u zelf spa behandelingen uitvoert

-        Verantwoordelijk zijn voor het uitvoeren van standaard procedures alsook de kennis hebben van spa behandelingen in functie van de bedrijfsstandaard en wetgeving

-        U gaat tot het uiterste om uw gastentevredenheid te verzekeren

-        Verantwoordelijk zijn voor het aansturen van externe therapeuten om ervoor te zorgen dat er altijd een perfecte service verleend wordt aan de gasten

-        Streven naar het behalen van de financiële targets 

-        Beheren en opvolgen van de gasten feedback

-        Samenwerken met andere hotel afdelingen

-        Streven naar continue verbetering van de spa

-        Het bewaren van orde, netheid en hygiëne van de spa

-        Beheren van de cash, voorraad en materiaalbeheer

-        Volgen en in stand houden van procedures

-        Deelnemen aan alle vergaderingen waarvoor u uitgenodigd wordt, indien afwezigheid opvolging verzekeren door de 2de persoon in rang

-        In afwezigheid van de Hotel Manager, mede verantwoordelijk voor de totale operatie van August

  

KWALIFICATIES:

Een Spa Manager werkt altijd in functie van de gasten en in samenwerking met het gehele team. Om succesvol te zijn in deze rol, zijn volgende kwalificaties vereist:

 

-        Management ervaring in een soortgelijke functie

-        Sterke leidinggevende capaciteiten

-        Taalvaardigheden in Engels, Frans en Nederlands, zowel gesproken als geschreven

-        Enthousiast, flexibel en service minded

-        Onder stress kunnen werken

-        Resultaatgericht financiële targets kunnen halen

-        Verzorgd voorkomen, netheid en nauwkeurigheid

-        Oplossingsgericht en hands on mentaliteit

-        Bereid om zichzelf te ontwikkelen alsook de medewerkers

-        Zowel alleen als in teamverband kunnen werken

WAT WIJ BIEDEN
We bieden u een fantastische opportuniteit in een uniek hotel concept in Antwerpen. Hier zal u werken in een team dat streeft naar succes en plezier op de werkvloer. U krijgt de kans om deel uit te maken van de opening van August, een unieke professionele ervaring.  U ontvangt een competitief salaris met diverse voordelen. Gezien onze ambities, zullen er mogelijkheden voor groei zijn binnen onze organisatie. Je werktijden worden afgestemd op het business profiel van de afdeling.

 

Bij interesse? Stuur jouw motivatiebrief en CV naar Duco.heijbroek@hotel-julien.com.